خرید مانتو اداری,خرید اینترنتی مانتو اداری,خرید اینترنتی مانتو اداری جدید

خرید اینترنتی انواع مانتو های مجلسی و اداری

  • سه شنبه 6 اسفند 1398
  • 3107 نفر

یکی از نکات مهم در شغل های اداری و دولتی استفاده از فرم های رسمی است و بسیاری از خانم ها تمایل دارند ظاهری آراسته و شیک و در عین حال متفاوت داشته باشند به همین علت انتخاب و خرید مانتو اداری حساسیت زیادی دارد.

مانتو های اداری و رسمی جدید و شیک

شیک پوشیدن و خوش استایل بودن با ظاهری مناسب فقط برای مهمانی ها و مراسم های غیر رسمی نیست زیرا بسیاری از خانم ها در بیرون از خانه و در شرکت ها و اداره ها مشغول کارند و آن ها نیز باید با ظاهری آراسته همراه با فرم و مانتو اداری در محل کار حضور پیدا کنند.

در برخی از ادارات برای کارمندان لباس فرم مخصوص و یک دست و ساده  در نظر گرفته میشود مثلا برای خانم ها مانتو و شلوار و برای آقایان کت و شلوار یک دست آماده میکنند.اما در بعضی از مشاغل مثل مدارس و بانک ها  لباس فرم مخصوص ندارند اما کارکنان موظف اند با لباس فرم رسمی و مناسب حضور پیدا کنند.

 تولیدی دانشجو یکی از تولیدی ها و فروشگاه های معتبر در عرصه لباس های اداری در خدمت شماست تا زیباترین,جدیدترین و ارزانترین لباس های فرم اداری و رسمی و مجلسی را به شما ارائه دهد.

خرید-اینترنتی-مانتو-اداری

مانتو های اداری مانتو هایی هستند با فرم رسمی و طرخی ساده و معمولا با رنگ های تیره.این مانتو ها معمولا با پارچه هایی از جنس کرپ ساخته میشوند زیرا این پارچه طوری است که به سختی چروک میشوند و خانم ها میتوانند در ساعت کاری طولانی آنها را بپوشند.

مانتو های اداری اکثرا به صورت مانتو و شلوار ست و به صورت ساده و رسمی فروخته میشوند و حتی بعضی از فروشگاه های مانتو اداری این ست ها را همراه کفش مخصوص به فروش مشتریان میرسانند.برای ست کردن مانتو های اداری باید طراحی و دوخت مانتو اداری نیز با شلوار آن ست باشد.

فروش اینترنتی مانتو اداری

خرید و فروش مانتو های اداری و بقیه اجناس به صورت اینترنتی چند سالی است که در ایران رواج زیادی پیدا کرده است.مردم نیز از خرید اینترنتی استقبال زیادی کرده اند زیرا  بدون اتلاف وقت و صرف هزینه های رفت و آمد و آلوده کردن هوا میتوان جنس را خریداری کرد و مدتی بعد آن را به دست آورد.

با توجه به افزایش کاربران اینترنتی در ایران,این فضا شرایط خوبی برای کسب و کار های اینترنتی را فراهم کرده است تا افراد بتوانند بیش از پیش کار خود را گسترش داده و درآمد زایی کنند.

برخی نکات مهم برای خرید مانتو های اداری

  • انتخاب محل مناسب برای خرید

اگر میخواهید لباس فرم اداری بخرید یکی از مهم ترین نکاتی که باید توجه داشته باشید محلی است که برای خرید مانتو اداری به آن مراجعه میکنید.در سطح شهر مغازه ها و فروشگاه های لباس فروشی هستند که در کنار اجناس خود مانتو هایی را بعنوان مانتو اداری یا لباس فرم اداری به فروش میرسانند در صورتی که این کار غیر مجاز است زیرا لباس های اداری مردانه و زنانه یک حیطه و صنف جدا از این فروشگاه ها میباشند که تولیدی دانشجو یکی از تولیدی ها و فروشگاه های مطمئن است.

  • قیمت مناسب ست مانتو های اداری

علاوه بر محل مناسب باید به قیمت نیز توجه زیادی کرد زیرا قیمت گذاری این نوع مانتو ها طبق معیار هایی است.مانتو های اداری از یک سری متریال (طرح, رنگ, بافت, جنس) خاص استفاده میشوند که به همین علت گرانتر از بقیه مانتو ها هستند.

مواردی در ساخت مانتو های اداری به کار میورند مثل زانفیکس،پارچه مخصوص و مقاوم،دکمه های پایه دار درجه یک، گاند مرغوب، استفاده از چرخ های زیگزال متفاوت، دستگاه های فیوزینگ و … که  تاثیر مستقیم در قیمت لباس فرم اداری دارند.

معروفترین و پرفروش ترین مدل های لباس های اداری

یکی از مولفه هایی که باید در خرید مانتو اداری رعایت کنید مدل مانتو اداری مورد نظر است.

مانتو فرم اداری یقه هفت ساده و یقه هفت پاگن دار، مانتو فرم اداری یقه ایستاده، مانتو فرم اداری یقه انگلیسی، مانتو فرم اداری نیم یقه و مانتو فرم اداری یقه آرشال از پر فروش ترین و محبوب ترین مدل های لباس فرم اداری می باشند.

همچنین اگر از مدل یقه هفت استفاده میکنید میتوانید برای زیبایی از شونیز و کراوات برای ست کردن لباس فرم خود استفاده کنید.

مجوز های لازم برای خرید و فروش اینترنتی

  1. نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره 

  2. نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال

  3. پروانه تولید از اتحادیه پوشاک تهران 

  4. گواهینامه امنیت SSL سایت   

  5. درگاه پرداخت اینترنتی به پرداخت بانک ملت 

تولیدی و شرکت ما آماده خدمت به همه مشتریان هم به صورت حضوری و هم به صورت تلفنی یا آنلاین است.شما میتوانید به آدرس کرج، چهارراه طالقانی، جنب اداره پست، پاساژ امید تشریف بیاورید و حضوری سفارشات خود را انجام دهید و یا میتوایند از طریق شماره تلفن 02632285458 یا آدرس tolididaneshjoo.ir سفارشات خود را به صورت غیر حضوری با اطمینان کامل انجام دهید.

طراحی مانتو اداری,دوخت مانتو اداری,طراحی و دوخت مانتو اداری

آموزش طراحی و دوخت انواع لباس فرم اداری

آموزش گام به گام و مرحله ای طراحی و دوخت انواع مدل های مانتو اداری به همراه جزئیات و نکات مهم
خرید مانتو اداری,خرید اینترنتی مانتو اداری,خرید اینترنتی مانتو اداری جدید

خرید اینترنتی انواع مانتو های مجلسی و اداری

یکی از نکات مهم در شغل های اداری و دولتی استفاده از فرم های رسمی است و بسیاری از خانم ها تمایل دارند ظاهری آراسته و شیک و در عین حال متفاوت داشته باشند به همین علت انتخاب و خرید مانتو اداری حساسیت زیادی دارد.
ست کردن مانتو,ست کردن مانتو فرم اداری,چگونه ست کردن مانتو,اصول ست کردن مانتو

بهترین روش های ست کردن انواع مانتو برای خانم های سخت پسند

آشنایی با اصولی که به ست کردن مانتو ها کمک میکند و یادگیری اصول رنگ شناسی و مکمل های رنگی زیبا و پر کاربرد
پارچه مانتو اداری,جنس پارچه مانتو اداری,پارچه مخصوص مانتو اداری

انواع پارچه با جنس و طرح مختلف مختص مانتو های اداری

برای دوخت هر نوع مانتویی از یک پارچه مخصوص استفاده میشود.پارچه های مخصوص مانتو اداری در فصول مختلف با جنس های مختلف