مانتو اداری خنک,مانتو اداری تابستانی,مانتو اداری خنک تابستانی

مشخصات مانتو اداری خنک و تابستانی به همراه نمونه های زیبا

  • دوشنبه 19 اسفند 1398
  • 7249 نفر

همه مانتو های اداری مناسب همه فصل های نیستند و معمولا باید برای برخی از فصول مانتو جدا داشت که از جنس و زیبایی خاصی برخوردار باشد تا احساس راحتی را به همراه داشته باشد.

تولیدی دانشجو بهترین تولید کننده مانتو اداری خنک تابستانی

شرکت ما به منظور تولید انواع مانتو های اداری مثل مانتو اداری خنک و تابستانی در خدمت هموطنان عزیز میباشد و رضایت مشتری برای ما بسیار مهم است.

تولیدی دانشجو با شرکت هایی نظیر بانک دی،بانک صادرات،بانک شهر،موسسه اعتباری نور،بانک ایران زمین،سازمان کشتی رانی جمهوری اسلامی ایران،سازمان استانداری تهران،وزارت راه و شهر سازی،شرکت مسافربری رجاء،شرکت ایرانخودرو،هتل بین المللی سیمرغ،بیمارستان جم-نگار-مهرآیین و خاتم همکاری داشته و رضایتمندی مشتریان فوق جزء الویتهای مهم این شرکت میباشد.

 

برخی مراحل کلی تولید مانتو اداری تولیدی دانشجو

 

انواع-مانتو-اداری-خنک

 

  • الگو سازی

دراین مرحله مدل طراحی شده در اختیار متخصصین طراحی الگو قرار می گیرد تا طبق مشخصات نوشته شده توسط طراح مدل، الگوی کار نیز مشخص شود.
کارشناسان الگو با توجه به سایز و مشخصات طرح اولیه و با استفاده از استانداردهای جهانی در طراحی الگو و با به کارگیری نرم افزار Accumark Gerber الگوها را طراحی می نمایند.

  • دوخت نمونه

نمونه برش شده در صورت نیاز تحویل خدمات چاپ و گلدوزی می گردد تا طرح چاپ و گلدوزی نیز روی نمونه پیاده شود. سپس در اختیار واحد نمونه دوزی قرار می گیرد تا نمونه اولیه دوخت و تکمیل شود. پس از دوخت نمونه کلیه مراحل مربوط به تکمیل کار مانند پرچ، متال، الیک، شست، دکمه و مادگی، دست دوزی و… نیز انجام میشود و در نهایت نمونه دوخت شده توسط واحد فروش و بازرگانی مورد ارزیابی قرار می گیرد تا در صورت مطابقت داشتن طرح و مدل نمونه با نیاز و معیارهای مورد نظر مشتری مورد تولید انبوه قرار بگیرد.

  • تعریف دستورالعمل تولید نمونه

پس از صحه گذاری نمونه تهیه شده، واحد طراحی، دستورالعمل های مشخصی را جهت تولید نمونه طراحی شده مشخص می کند. این دستورالعمل ها که معیار و راهنمای تولید محصول میباشند در کلیه مراحل برش، چاپ، گلدوزی، دوخت، بسته بندی، لیست مواد و قطعات و… تعریف میشوند و شناسنامه های تولید هر محصول که با یک کد پنج رقمی از سایر محصولات متمایز میشود همراه با نمونه ی اولیه دوخت شده توسط واحد طراحی در اختیار واحدهای تولید قرار می گیرد تا نمونه در تیراژ انبوه  یا طبق سفارش تولید گردد.

 

خصوصیات و ویژگی های لباس فرم اداری خنک و مناسب

 

مانتو،اداری،خنک،تابستانی

 

اهمیت نوع لباس فرم اداری در افزایش میزان بهره وری سازمانها و شرکت ها و نهاد ها تا حدی است که امروزه آنرا بعنوان موضوع مهمی در بخش آموزش پرسنل مورد توجه قرار می دهند.همچنین بانوان شاغل و سازمان ها و اداره جات به تهیه لباس فرم اداری مناسب بسیار اهمیت میدهند.

مانتو اداری تابستانی مثل سایر لباس های تابستانی باید ویژگی هایی داشته باشد که آنها را از سایر لباس ها و مانتو ها جدا کند.با شروع فصل تابستان و گرم شدن هوا، استفاده از لباس اداری خنک و لباس فرم تابستانی رایج می گردد.

مهم ترین خصوصیت مانتو اداری تابستانی نوع پارچه آن است.مانتو اداری تابستانی زمانی به عنوان یک مانتو خنک تعیین میشود که جنس پارچه آن طوری باشد که توانایی و امکان عبور جریان هوا را داشته باشد.

افزایش دمای هوا باعث میشود که تولید کنندگان مانتو های اداری بیشتر از پارچه هایی با الیاف طبیعی برای دوخت مانتو اداری خنک استفاده کنند تا الیاف مصنوعی.مانتو اداری با الیاف مصنوعی می تواند علاوه بر اختلال در عبور جریان هوای لازم باعث بروز برخی حساسیتهای پوستی گردد.

یکی از پر طرفدار ترین لباس فرم اداری تابستانی،لباس فرمی است که برای دوخت آن از الیاف سبک نخی استفاده شود.ماده اولیه پارچه های نخی از الیاف گیاهی و طبیعی بوده و بخوبی می توانند جریان هوا را از خود عبور دهند. این موضوع می تواند استفاده از مزایای یک لباس اداری خنک را برای بانوان شاغل به ارمغان آورد.

استفاده از الياف کنف نيز يک از گزينه هايي است که مي تواند تجربه استفاده از يک مانتو اداري تابستاني راحت را براي شاغلين مهيا نمايد. اين الياف علاوه بر ايجاد حس خنکي از لحاظ جذب مواد تعريقي بدن نيز مي تواند موثر عمل نمايد.

همچنین استفاده از الیاف کتان هم میتواند گزینه خوبی برای دوخت یک مانتو اداری تابستانی خوب باشد.این الیاف علاوه بر ایجاد حس خنکی از لحاظ جذب مواد تعریقی بدن نیز می تواند موثر عمل نماید. خاصیت پایین کشسانی الیاف کتان سبب افزایش میزان دوام آن گردیده است.

مانتو اداری خنک با کلاف کتان ویژگی هایی مثل دوام بالا،قدرت انتقال هوا و ایجاد حس خنکی و نیز خشک شدن سریع دارد که باعث شده مورد توجه ویژه ای از طرف بانوان شاغل قرار گیرد.

مهم ترین مشکلی که مانتو های کتان دارند ایجاد چروک در آن است که به مرور زمان تعدیل میگردد.به حاطر این مشکل تولید کنندگان سعی میکنند از ترکیب پارچه های کتان و نخی برای دوخت مانتو اداری تابستانی استفاده کنند.

 

نکات ضروری در انتخاب لباس فرم اداری

 

مانتو-اداری-خنک


در درجه اول کیفیت مانتو اداری خنک به جنس پارچه آن بستگی دارد.استفاده از الیاف طبیعی در اولویت انتخاب تولید کنند گان قرار دارد تا حس خنکی و راحتی بیشتری در مصرف کنندگان ایجاد گردد. علاوه بر نقش مد و تطابق طرح و رنگ لباس فرم تابستانی با خواسته و رنگ پوست مصرف کننده، استفاده از پارچه هایی با رنگ روشن به سبب توانایی انعکاس بیشتر نور خورشید در تولید لباس اداری خنک کاربرد بیشتری دارند.

وزن الیاف و لباس تابستانی نیز در میزان راحتی استفاده از آن بسیار موثر می باشد. بطور کلی استفاده از لباسهای سبک سبب می شود که بانوان شاغل با احساس راحتی بیشتری به امورات شغلی خود بپردازند. همچنین الیاف سبک به سبب کاهش میزان تعریق نیز می توانند در تولید یک لباس اداری خنک استاندارد و راحت موثر باشند.

نوع بافت لباس فرم اداری تابستانی بصورتی انتخاب می شود که حداکثر امکان عبور و مرور جریان هوا میسر گردد. بنابراین در برندهای معتبر تولید کننده لباس اداری تابستانی عمدتا از بافتهای شل جهت تولید لباس اداری خنک استفاده می گردد.

به واسطه افزایش دما در فصل تابستان و افزایش میزان تعریق شاغلین در محیط کار، استفاده از لباس اداری تابستانی و لباس فرم تابستانی مناسب می تواند بهداشت فردی و محیط کار را نیز تضمین نماید. بنابراین استفاده از برند معتبر لباس اداری خنک می تواند در زمینه سلامت کار نیز نقش مهمی ایفا نماید.

اهمیت استفاده از لباس فرم تابستانی مناسب 

 

مانتو-اداری-تابستانی

 

در حال حاضر سازمانهای پویا و فعال در جهت افزایش میزان راندمان پرسنل خود تمامی جزئیات و جوانب را بطور دقیق مورد توجه قرار می دهند.منابع انسانی بعنوان رکن اصلی سازمانها؛ همواره مورد توجه بخشهای منابع انسانی و مدیریت قرار دارند. تامین اصل رضایت شغلی و احساس آرامش و آسودگی یکی از ارکان و برنامه های مدیریتی هر سازمان هوشمندی محسوب می گردد.

 

 

دیگر خدمات و مطالب ما عبارتند از :

  1. ژورنال جدیدترین مدل های مانتو اداری
  2. نحوه شست و شو و نگهداری مانتو اداری
  3. ویژگی های بهترین مانتو اداری
  4. آموزش طراحی و دوخت مانتو اداری
  5. چگونه ست کردن مانتو اداری
طراحی مانتو اداری,دوخت مانتو اداری,طراحی و دوخت مانتو اداری

آموزش طراحی و دوخت انواع لباس فرم اداری

آموزش گام به گام و مرحله ای طراحی و دوخت انواع مدل های مانتو اداری به همراه جزئیات و نکات مهم
خرید مانتو اداری,خرید اینترنتی مانتو اداری,خرید اینترنتی مانتو اداری جدید

خرید اینترنتی انواع مانتو های مجلسی و اداری

یکی از نکات مهم در شغل های اداری و دولتی استفاده از فرم های رسمی است و بسیاری از خانم ها تمایل دارند ظاهری آراسته و شیک و در عین حال متفاوت داشته باشند به همین علت انتخاب و خرید مانتو اداری حساسیت زیادی دارد.
ست کردن مانتو,ست کردن مانتو فرم اداری,چگونه ست کردن مانتو,اصول ست کردن مانتو

بهترین روش های ست کردن انواع مانتو برای خانم های سخت پسند

آشنایی با اصولی که به ست کردن مانتو ها کمک میکند و یادگیری اصول رنگ شناسی و مکمل های رنگی زیبا و پر کاربرد
پارچه مانتو اداری,جنس پارچه مانتو اداری,پارچه مخصوص مانتو اداری

انواع پارچه با جنس و طرح مختلف مختص مانتو های اداری

برای دوخت هر نوع مانتویی از یک پارچه مخصوص استفاده میشود.پارچه های مخصوص مانتو اداری در فصول مختلف با جنس های مختلف