نکات خرید مانتو اداری

برای خرید مانتو اداری مناسب باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • یکشنبه 25 اسفند 1398
  • 1864 نفر

خرید مانتو اداری با سایر مانتو های دیگر بسیار متفاوت تر است زیرا مانتو اداری باید هم راحتی را داشته باشد و هم نشانه شخصیت فرد و معرف شرکت مورد نظر باشد

خرید مانتو اداری

یکی از لباس های ضروری برای خانم های ایرانی مانتو است، نکات بسیار مهمی در انتخاب و خرید مانتو وجود دارد که بستگی به قد و اندام شما دارد مخصوصا برای مانتو اداری که شما باید در آن کاملا راحت باشید تا کار ها را به راحتی انجام دهید.

قبل از خرید یک مانتو اداری خوب باید به یک سری نکات توجه خاص و ویژه ای داشته باشید، بطور مثال؛ نوع استایل و قدتان، نوع شرکتی که قرار است در آن مانتو اداری مورد نظر را بپوشید، مدلی که در نظر دارید و می خواهید با شلوار و کفشتان ست باشد، میزان پولی را که می خواهید هزینه کنید، پارچه ای که در زمان استفاده شما را اذیت نکند و .... .

قبل از خرید مانتو اداری بهتر است از چگونه ست کردن مانتو اداری آگاهی داشته باشید.

 خرید مانتو را میتوان مهم‌ترین بخش خرید لباس بانوان ایرانی تلقی کرد. شما به‌ عنوان بانوی ایرانی از مانتو بیش از سایر لباس‌ها استفاده می کنید. از آن به عنوان لباسی مناسب برای موقعیت‌های مختلف مانند مهمانی رسمی، قرارِ کاری مهم یا موارد روزمره مانند گردش‌ها و خریدها و دیدار دوستان خود و … استفاده می‌کنید. بنابراین بهتر است با شرایط و اصول انتخاب مانتو مناسب خود آشنا شوید تا با صرف کم‌ترین زمان خود، تجربه بهترین خرید را داشته باشید.

 

برای خرید مانتوی اداری باید به چه نکاتی توجه کرد؟

بسیاری از سازمان ها یک پوشش خاص برای کارمندان خود در نظر می گیرند، این پوشش کارمندان را به صورت یکپارچه می کند. به این نوع پوشش لباس فرم می گویند. در رابطه با بانوان، لباس فرم به صورت مانتو و شلوار اداری می باشد. از آنجایی که این مانتو بسیار پوشیده می شود، بایستی جنس مناسب و خوبی داشته باشد، به هم سبب بسیاری از برندهای معروف این مانتو را با بهترین جنس تولید و عرضه می کنند.

در برخی از شرکت ها و سازمان ها نوع پوشش آزاد است، اما با این حال بانوان بر اساس خواسته خود مانتو اداری می پوشند. این نوع فرم اداری، شخصیتی جدی تر به شما می دهد. بنابراین بایستی با ویژگی های آن آشنایی داشته باشید.

 

چرا مانتوی اداری مهم است؟

مانتوی اداری می تواند منافع زیادی برای کارکنان و کارفرما داشته باشد، که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

منافع مانتوی اداری برای کارفرما

  1. پوشیدن لباس اداری موجب یکپارچه شدن کارکنان می شود و در نتیجه کارمندان بهتر با نقش خود هماهنگ می شوند. طبق برخی از بررسی ها، مانتوی اداری بهره وری کارمندان را نیز افزایش می دهد و در نهایت موجب سودآوری شرکت می شود.

  2. پوشش اداری می تواند نقش مؤثری در برند سازی داشته باشد، به این صورت که نوع پوشش کارمندان شما، نشان دهنده نوع سازمان شما می باشد. شما می توانید لوگوی سازمان را بر روی لباس فرم کارکنان درج نمایید، تا به این وسیله، سازمان خود را به دیگران معرفی نمایید.

منافع مانتوی اداری برای کارکنان

  1. در هزینه ها صرفه جویی می کند.

  2. نگرانی های ناشی از خرید مانتو جدید را از بین می برد.

  3. ظاهری مناسب برای کار در محیط اداری را به وجود می آورد.

  4. کارکنان احساس برابری با هم می کنند و برای پوشیدن لباس بهتر با هم رقابت نمی کنند.

 

نکات مهم در انتخاب و خرید مانتو اداری

  • قد مانتوی اداری

قد مانتو نکته ای است که باید به آن بسیار توجه کرد. مانتوی اداری بایستی قد متناسبی داشته باشد. در واقع نه خیلی بلند و نه خیلی کوتاه باشد. البته برای افرادی که چاق هستند، بهتر است که مانتو کمی بلندتر و به صورت راسته باشد. در صورتی که مانتو اداری را خودتان تهیه می کنید، می توانید از ترفندهایی در آن استفاده نمایید. برای مثال اگر قد کوتاهی دارید، می توانید مانتوی اداری با خطوط یا راه راه های عمودی را انتخاب کنید. زیرا این خطوط قد شما را بلندتر نشان می دهد.

  • سایز مانتوی اداری

کار در محیط اداری با فعالیت های زیادی همراه است. برای مثال ممکن است برای گرفتن یک امضا چند طبقه را بالا یا پایین بروید. به همین سبب بایستی مانتویی را انتخاب کنید که در آن راحت باشید و برای انجام فعالیت های اداری به مشکل برنخورید.

  • جنس مانتوی اداری

از دیگر نکات مهم مانتوی اداری جنس آن است. جنس این مانتو بایستی از نخ یا درصد بالایی از آن باشد. پارچه های نخی برای بدن شما حساسیتی ایجاد نمی کنند. علاوه بر این از آنجایی که معمولاً پارچه های نخی کمی کش می آیند، شخص در آن احساس راحتی کرده و در هنگام فعالیت و کارهای اداری به بدنش فشار وارد نمی شود.

سعی کنید پارچه های مخصوص مانتو اداری را بشناسید و با آنها آشنا باشید تا بتوانید بهترین مانتو اداری را خریداری کنید.

 

 

طراحی مانتو اداری,دوخت مانتو اداری,طراحی و دوخت مانتو اداری

آموزش طراحی و دوخت انواع لباس فرم اداری

آموزش گام به گام و مرحله ای طراحی و دوخت انواع مدل های مانتو اداری به همراه جزئیات و نکات مهم
خرید مانتو اداری,خرید اینترنتی مانتو اداری,خرید اینترنتی مانتو اداری جدید

خرید اینترنتی انواع مانتو های مجلسی و اداری

یکی از نکات مهم در شغل های اداری و دولتی استفاده از فرم های رسمی است و بسیاری از خانم ها تمایل دارند ظاهری آراسته و شیک و در عین حال متفاوت داشته باشند به همین علت انتخاب و خرید مانتو اداری حساسیت زیادی دارد.
ست کردن مانتو,ست کردن مانتو فرم اداری,چگونه ست کردن مانتو,اصول ست کردن مانتو

بهترین روش های ست کردن انواع مانتو برای خانم های سخت پسند

آشنایی با اصولی که به ست کردن مانتو ها کمک میکند و یادگیری اصول رنگ شناسی و مکمل های رنگی زیبا و پر کاربرد
پارچه مانتو اداری,جنس پارچه مانتو اداری,پارچه مخصوص مانتو اداری

انواع پارچه با جنس و طرح مختلف مختص مانتو های اداری

برای دوخت هر نوع مانتویی از یک پارچه مخصوص استفاده میشود.پارچه های مخصوص مانتو اداری در فصول مختلف با جنس های مختلف