طراحی مانتو اداری,دوخت مانتو اداری,طراحی و دوخت مانتو اداری

آموزش طراحی و دوخت انواع لباس فرم اداری

  • شنبه 17 آذر 1397
  • 4091 نفر

آموزش گام به گام و مرحله ای طراحی و دوخت انواع مدل های مانتو اداری به همراه جزئیات و نکات مهم

آشنایی با طراحی مانتو اداری

آشنایی-با-طراحی-مانتو-اداری

طراحی مانتو به خصوص مانتو اداری شاخه و رشته ای بسیار کاربردی در طراحی لباس میباشد که برای افراد خلاق مناسب است.اولین و مهم ترین گام در تولید لباس و مانتو طراحی آن است.هر فصل از سال مانتو و لباس مخصوص خود را دارد مخصوصا برای خانم ها به داشتن ظاهری زیبا و آراسته اهمیت زیادی میدهند و به دنبال مانتو هایی با طرح های جدید و زیبا هستند.افرادی که قصد دارند در زمینه تولید انواع مانتو حرفه ای و موفق شوند باید به طور تخصصی طراحی مانتو را بیاموزندتا بتوانند وارد این حوضه شوند و فعالیت کنند.در این مقاله با طراحی و دوخت مانتو های اداری آشنا میشوید.

مولفه های اصلی طراحی مانتو

مولفه های اصلی و کاربردی طراحی مانتو شامل پارچه و برش ها و رنگ پارچه است.امروزه نمایشگاه ها مانتو های مخصوص هر فصل را در دید مشتریان قرار میدهند با مدل و طرح و رنگ های مختلف.در طراحی مانتو مباحثی مثل اندازه‌گیری، شناخت انواع اندام، ترسیم الگو برای انواع مانتو، ایده‌پردازی و خلاقیت، پارچه‌سناسی و جنسیت‌شناسی، محاسبه مقدار و متراژ پارچه بر اساس مدل طراحی شده، انواع برش‌ها، تزئینات و … از قسمت‌های اصلی مهارت طراحی مانتو می‌باشد.

فواید دوره های آموزش طراحی مانتو

طراحی-و-دوخت-مانتو-اداری

آموزش اندازه گیری دقیق و آشنایی با اندام های مختلف یکی از ضروری ترین نکات در طراحی مانتو است و اولین گام در آموزش طراحی به شمار میرود.

همچنین ایده پردازی و رسم الگو های ذهنی یکی از مهم ترین مراحل است.

در این دوره آموزشی با نحوه ترسیم انواع مدل و طرح مانتو ها آشنا میشوید و میتوایند انواع ژورنال مانتو های مختلف را رسم کنید.

نحوه ایجاد و ترسیم الگو ها متناسب با جنس و نوع پارچه است که با نکات مهم این مورد هم در دوره های آموزشی و تجربه خود آشنا میشوید و آگاهی پیدا میکنید.

با گذراندن این دوره آموزش و استفاده از تجربه خود وئ دیگران میتوانید الگو های زیبایی را ارائه دهید و مکان برش ها و تزیینات را متناسب با چاپ و طرح پارچه، در طرح های خود ترسیم کنید.

بازار کار طراحی مانتو

بازار-کار-طراحی-مانتو

آموزش طراحی مانتو یک دوره کاربردی است که برای فعالیت نیاز به دانش و خلاقیت هم دارد.کشیدن طرح و الگو مناسب نیاز به تخصص و تجربه است که با شرکت در کلاس های آموزشی میتوانید این مهارت را به دست آورید یا افزایش دهید.

امروزه نیاز بازار به طراحی انواع مانتو ها مخصوصا مانتو اداری زیاد شده است زیرا بیشتر خانم ها علاقه به کار کردن دارند پس به راحتی میتوانید در این بازار پر رونق فعالیت کنید و درآمد و تجربه به دست آورید.

مهارت طراحی مانتو مهارتی است که نیاز به تخصص دارد و آینده شغلی و درآمد شما را تضمین میکند.شما به عنوان یک طراح مانتو هم میتوانید در شرکت یا تولیدی کار کنید و هم میتوانید به صورت مستقل شروع به فعالیت کنید و درآمد مستقل داشته باشید حتی اگر دارای تجربه بالایی باشید میتوانید یک شرکت یا تولیدی با برند انتخابی خود راه اندازی کنید و یک کسب و کار تیمی افتتاح کنید.

تکنیک ها و مهارت های مورد نیاز را باید در دوره های آموزشی به دست آورید.در پایان دوره زمینه برای ورود به بازار کار صنعت طراحی مانتو برای شما فراهم است و به آسانی می توانید آموخته های خود را در بازار کار این حرفه مورد استفاده قرار دهید.

دوره آموزش دوخت مانتو

دوره دوخت مانتو یا مانتو دوزی یکی از پرطرفدار ترین و پرکاربرد ترین دوره های آموزشی در این حوضه فعالیت است.معمولا این دوره برای علاقه مندان بسیار به صرفه و مفید است همچنین زمان کمتری نیز میگیرد و کاربرد بیشتری دارد.از آنجایی که ما در کشوری اسلامنی زندگی میکنیم رعایت حجاب ضروری است پس این دوره میتواند یکی از پر درآمد ترین دوره های خیاطی باشد.

دوره های مانتو دوزی شامل چه چیز هایی هستند؟

در دوره ها و کلاس های آموزشی طراحی و دوخت مانتوتمام مهارت ها و دانش مورد نیاز تئوری و عملی را در اختیار شما قرار میدهند.

در این دوره های دوخت مانتو ابتدا باید دوره نازک دوزی زنانه را بگذرانید زیرا آموزش های بعدی برای شما راحت تر میشود.

در پایان این دوره ها با نحوه الگوسازی، برش و دوخت انواع مدل های مانتو آشنا می شوید،انواع اندام ها را میشناسید و میتوانید ایرادات اندامی را رفع کنید.یادگیری انواع پنس ها، آستین، یقه، سجاف و نحوه اتصال دکمه از جمله جزییات این دوره آموزشی به حساب می آید. در پایان دوره دوخت مانتو ضمن آشنایی با انواع پارچه و دوخت همه مدل های مانتو می توانید با شرکت در آزمون فنی حرفه ای از مدرک معتبر این سازمان نیز بهره مند شوید.

افرادی که موفق از این دوره ها میگذرند پایان هر دوره مدرک فنی و حرفه ای معتبر دریافت میکنند.

در دوره های آموزشی دوخت انواع مدل های زیر را یاد میگیرید : 

  • دوخت مانتو عبایی
  • دوخت مانتو جلو باز
  • دوخت مانتو جلو بسته
  • دوخت مانتو کتی
  • دوخت مانتو اداری

مخاطبین دوره آموزش طراحی مانتو

مخاطبین-آموزش طراحی مانتو

افرادی که در این دوره ها شرکت میکنند افرادی ایده پرداز و خوش سلیقه هستند که قصد به دست آوردن تجربه و یا کسب درآمد دارند.

  • علاقه مندان به طراحی مانتو
  • کلیه طراحان لباس
  • علاقه مندان به طراحی و مدلسازی لباس
  • طراحان پارچه
  • علاقه مندان به کار در مزون
  • علاقه مندان به طراحی لباس های زنانه و کلیه فعالان این حوزه

شرکت و تولیدی دانشجو یکی از معتبر ترین شرکت های تولید انواع مانتو های اداری است و شما میتوانید با مشاهده نمونه کار ها مانتو اداری،خرید اینترنتی مانتو اداری مورد نظر خود را ساده و سریع انجام دهید.

طراحی مانتو اداری,دوخت مانتو اداری,طراحی و دوخت مانتو اداری

آموزش طراحی و دوخت انواع لباس فرم اداری

آموزش گام به گام و مرحله ای طراحی و دوخت انواع مدل های مانتو اداری به همراه جزئیات و نکات مهم
خرید مانتو اداری,خرید اینترنتی مانتو اداری,خرید اینترنتی مانتو اداری جدید

خرید اینترنتی انواع مانتو های مجلسی و اداری

یکی از نکات مهم در شغل های اداری و دولتی استفاده از فرم های رسمی است و بسیاری از خانم ها تمایل دارند ظاهری آراسته و شیک و در عین حال متفاوت داشته باشند به همین علت انتخاب و خرید مانتو اداری حساسیت زیادی دارد.
ست کردن مانتو,ست کردن مانتو فرم اداری,چگونه ست کردن مانتو,اصول ست کردن مانتو

بهترین روش های ست کردن انواع مانتو برای خانم های سخت پسند

آشنایی با اصولی که به ست کردن مانتو ها کمک میکند و یادگیری اصول رنگ شناسی و مکمل های رنگی زیبا و پر کاربرد
پارچه مانتو اداری,جنس پارچه مانتو اداری,پارچه مخصوص مانتو اداری

انواع پارچه با جنس و طرح مختلف مختص مانتو های اداری

برای دوخت هر نوع مانتویی از یک پارچه مخصوص استفاده میشود.پارچه های مخصوص مانتو اداری در فصول مختلف با جنس های مختلف